بازگشایی مجدد غار علیصدر


انتشار : 1400/04/02



مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از آمادگی این مجموعه تفریحی، سیاحتی برای پذیرش گردشگر از ابتدای فصل تابستان خبر داد و گفت: مجموع غار علیصدر براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی، پس از هفت ماه تعطیلی بازگشایی می شود.

مجیدی با تایید میزبانی غار علیصدراز مسافران در فصل تابستان، نسبت به رونق گردشگری استان همدان و جبران خسارات ناشی از کرونا به‌واسطه بازگشایی این مجموعه ابراز امیدواری کرد. وی با بیان اینکه میانگین بازدید از غار علیصدر در سال‌های اخیر به ۶۰۰ هزار بازدید در سال می‌رسید، این آمار را دار در سال ۹۹ با کاهشی چشم‌گیر به میزان ۸۰ هزار بازدید ارزیابی کرد و گفت:

در سال ۱۳۹۸ درآمد شرکت علیصدر ۲۲ میلیارد تومان بود که این رقم در سال گذشته به سه میلیارد تومان کاهش یافت که البته مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت با تحمل شرایط، زمینه برای بازگشایی و فعالیت مجدد آن را فراهم کردند.

گفتنی است که غار علیصدر تنها غار تالابی ایران و بزرگ‌ترین غار آبی جهان در ۷۵ کیلومتری شهر همدان واقع در ارتفاعات ساری قیه نزدیک روستای علی‌صدر شهرستان کبودراهنگ در استان همدان واقع شده‌ است.

 

بلیطچی دنیای بدون مرز